بـ ـی تو بـ ــ ـودن
عـشـــق و نـفــرت
بهترین وبلاگ عاشقانه

 بی تو بودن را معنا می کنم با تنهایی و آسمان گرفته



آسمان پر باران چشم هایم


بی تو بودن را معنا می کنم با شمع , با سوزش ناگریز شمعی بی پروانه


بی تو بودن را چگونه میتوان تفسیر کرد

وقتی که بی تو بودن خیلی دشوار است ؟


نظرات شما عزیزان:

maral
ساعت11:30---26 خرداد 1393
لينك شديد...گل بوس باى


elnaz
ساعت20:34---25 خرداد 1393
کاش می دانستی چقدر دلم برای ضرب آهنگ قدمهایت
گرمی نفسهایت ، مهربانی صدایت تنگ شده
کاش می دانستی چقدر دلواپس تو ام
کاش می دانستی چقدر تنهام ، چقدر خسته ام
و چقدر به حضور سبزت محتاجم
و همیشه از خودم می پرسم این همه که من به تو فکر می کنم
تو هم به من فکر می کنی؟


elnaz
ساعت20:29---25 خرداد 1393
دیـگـران مـیـپـرسـنـد:
بـــیـــداری؟
آری بـی"دار"م...
چرا که اگر "دار"ی داشـتــم
یا قالی زندگیم را خود میبافتم...
یا زنــدگــیــم را به "دار" می آویـخـتـم
و خلاص
پــس بــی"دار"بــی "دار"م...


elnaz
ساعت20:27---25 خرداد 1393
حـقـیـقـت دارد !

کافـی سـت چــمـدان هــایــت را ببــندی

تــا حــاضـر شــونــد ، هـمه

بـــرای ِ از یـــاد بــُـردنــت !

آنـکه بــیشتـر دوستـت میــدارد ، زودتــــر !!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 25 خرداد 1393برچسب:, :: 15:11 :: نويسنده : M & M

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید خوشحال میشم نظراتتون رو در مورد وبلاگم بدونم هر کس هم خواهان تبادل لینک بود خبر بده. تاریخ تولد وبلاگ1393.3.23
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 8343
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1